Wysyłka i zwroty
Dostawa jest realizowana przez szwedzką i duńską pocztę.
Koszty wysyłki będą wyraźnie widoczne podczas składania zamówienia i na fakturze.
Normalny czas dostawy to 3-7 dni roboczych.
Jeśli dostawa z jakiegoś powodu jest opóźniona, zawsze zostaniesz o tym powiadomiony e-mailem. W przypadku wyprzedanych produktów zostaniesz o tym natychmiast powiadomiony, a Twoja płatność zostanie zwrócona przez Lux-Case UK.
Zwroty:
Aby zwrócić produkt, musisz spełnić następujące 2 proste wymagania:
1. Produkt musi być w oryginalnym stanie. Oznacza to, że produkt nie może być w żaden sposób uszkodzony ani nosić śladów użytkowania. Pamiętaj jednak, że zawsze masz prawo otworzyć opakowanie lub karton produktu, aby go dotknąć i przetestować, zanim zdecydujesz, czy chcesz zacząć go używać - czy też chcesz go zwrócić w celu uzyskania zwrotu pieniędzy lub wymiany.
2. Aby dokonać zwrotu, musisz skontaktować się z naszym działem pomocy technicznej w ciągu 30 dni w celu uzyskania dalszych instrukcji.
Nasz adres e-mail to: support@lux-case.co.uk, a naszym celem jest udzielenie odpowiedzi w ciągu 24 godzin w dni powszednie.
Kontaktując się z nami, podaj, czy zwracasz produkt w celu zwrotu pieniędzy, czy wymiany, aby przyspieszyć przetwarzanie.
Nie zwracaj żadnych produktów z własnej inicjatywy.