Wysyłka i zwroty
Wysyłka
O ile nie określono inaczej, wszystkie zamówienia są wysyłane za pośrednictwem PostNord i dostarczane przez Poczta Polska.
Koszty wysyłki zostaną wyraźnie podane podczas składania zamówienia i na fakturze.
Standardowy czas dostawy wynosi 3-7 dni roboczych.
Jeśli z jakiegoś powodu dostawa zostanie opóźniona, zawsze zostaniesz o tym poinformowany pocztą elektroniczną. W przypadku wyprzedania produktów zostaniesz o tym natychmiast poinformowany, a Lux-Case zwróci Ci pieniądze.
Zwroty
Zamówienie należy zwrócić do nas bez zbędnej zwłoki, nie później niż 30 dni od powiadomienia nas o chęci anulowania zakupu. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru. Klient ponosi ryzyko związane z produktem od momentu jego dostarczenia. Brak oryginalnego opakowania może stanowić uszczerbek, dlatego aby mieć pewność, że otrzymają Państwo pełny zwrot kosztów, zaleca się zwrot produktu w oryginalnym opakowaniu.
Stan produktu w momencie zwrotu
Klient ponosi odpowiedzialność wyłącznie za obniżenie wartości produktu wynikające z obchodzenia się z nim w sposób inny niż niezbędny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu. Innymi słowy, produkt można wypróbować w taki sam sposób, jak w sklepie stacjonarnym, ale nie można go faktycznie używać.
Jeśli produkt zostanie wypróbowany w sposób wykraczający poza powyższy opis, uznajemy go za używany, co oznacza, że w przypadku anulowania zakupu otrzymasz tylko część lub żadną kwotę zakupu, w zależności od wartości handlowej produktu, a w niektórych przypadkach może to oznaczać, że otrzymasz tylko zwrot kosztów wysyłki.
Anulowanie części zakupu
Jeśli zakupiłeś u nas kilka produktów, masz możliwość zwrotu jednego lub kilku produktów, nawet jeśli zostały one zakupione w ramach jednego zamówienia. Należy pamiętać, że w przypadku anulowania części zakupu nie zostaną zwrócone koszty wysyłki.
Zwrot kwoty zakupu
W przypadku anulowania zakupu zostanie zwrócona kwota, którą nam zapłaciłeś. W przypadku utraty wartości, za którą ponosisz odpowiedzialność, zostanie ona odjęta od kwoty zakupu.
Jeśli skorzystasz z prawa do anulowania zamówienia, zwrócimy Ci wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wyboru formy dostawy innej niż najtańsza forma standardowej dostawy, którą oferujemy), bez zbędnej zwłoki, a w każdym razie nie później niż 14 dni od daty otrzymania przez nas informacji o Twojej decyzji o anulowaniu niniejszej umowy. Zwrot kosztów nastąpi przy użyciu takich samych środków płatniczych, jakich użyłeś do pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie uzgodniono inaczej.
Zwrot produktu na adres
WePack AB
Stekelgatan 6
212 23 Malmö
Szwecja